Waarden
- “Connected”
Met onze klanten, onze medewerkers, onze partners, onze markten - “Ambition”
Groei, inspelen op de marktcycli - “Positive Mind”
Onze projecten en avonturen worden almaar mooier dankzij de positieve energie die ons talentvolle team er aan wijdt
Verbintenissen
E-commerce en omnichannelstrategie
Handelspanden in de periferie blijken plaatsen die een gunstige uitwerking hebben op de omnichannelvisie. Deze winkels zijn inderdaad makkelijk bereikbaar en kunnen gebruikt worden als afhaal- of inleverpunt voor internetaankopen. Naargelang de indeling zorgt Ascencio er ook voor de installatie van verdeelpunten voor pakketten.
Gemengd winkelaanbod
Ascencio tracht de retailparken en winkelclusters waarin het investeert zo volledig mogelijk te beheren om de commerciële mix te optimaliseren en daarbij rekening te houden met de verwachtingen van de consument.
Flexibiliteit van de winkelruimtes
Door de aard van de gebouwen zijn de winkelunits die Ascencio aan haar huurders aanbiedt moduleerbaar. Zo kan Ascencio haar klanten die zich moeten aanpassen aan de nieuwe trends in de consumptiewereld optimaal begeleiden.
Gemakkelijk bereikbaar met parking
Ascencio investeert in winkelpanden aan de stadsrand, langs belangrijke invalswegen die met de auto en het openbaar vervoer makkelijk bereikbaar zijn.
Retailparken worden gebouwd rond een gemeenschappelijke parking zodat eenvoudig en (meestal) kosteloos kan worden geparkeerd.
Klantbeleving
De vermelde verbintenissen leveren een bijdrage aan het aanbod voor een optimale klantbeleving, zowel vanuit het standpunt van onze huurder als dat van de eindklant. Bovendien integreert Ascencio geleidelijk aan ruimtes voor vrijetijdsbesteding in de daartoe geschikte commerciële zones.